Velomanai Team

Dviračių mėgėjų klubo ir varžybų komandos forumas
Dabar yra 2019-08-23 22:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 132 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-02 14:26 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-09 20:44
Pranešimai: 1784
Miestas: Kaunas
Stilius: Plentas
Vardas, pavardė: Irmantas
Sveiki gyvi ar kas serga?kaip kas laikotės tais naujais bezdžionės metais?man tai kunas dreba,nežinau kas nutiko,galva skauda,žiuriu i veidrodi bezdžione matau :( kas man per liga?

_________________
Velomanai Team


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-02 14:36 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-10 10:47
Pranešimai: 1398
Miestas: Kaunas
Stilius: all round
Vardas, pavardė: Donatas
Na aš kelias dienas buvau visiškai be jėgų, sunki galva.. Valgyt visiškai nesinorėjo... Bet gan greitai praėjo, o kas buvo, nežinau... Temperatūra irgi nebuvo pakilus

_________________
Rule #5 .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-02 17:41 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-09 20:44
Pranešimai: 1784
Miestas: Kaunas
Stilius: Plentas
Vardas, pavardė: Irmantas
d0natas rašė:
Na aš kelias dienas buvau visiškai be jėgų, sunki galva.. Valgyt visiškai nesinorėjo... Bet gan greitai praėjo, o kas buvo, nežinau... Temperatūra irgi nebuvo pakilus

Aš tai laipsnius vartojau,tai todel dabar sunku :D

_________________
Velomanai Team


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-02 17:45 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-10 10:47
Pranešimai: 1398
Miestas: Kaunas
Stilius: all round
Vardas, pavardė: Donatas
Tai tu nors žinai nuo ko :mrgreen:

_________________
Rule #5 .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-27 21:49 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-09 20:44
Pranešimai: 1784
Miestas: Kaunas
Stilius: Plentas
Vardas, pavardė: Irmantas
Man po treniruociu su svoriais vis pastoviai skauda raumenis,tai siandien treneris parekomendavo amino rugsciu tai pirkau tokia banke pavadinimu BCAA Pro4200 raso,kad reik gert 3 pries treniruote ir 3 po treniruotes.gal kas vartojot ar vartojat?kokie atsiliepimai?mokejau 30eur.uz 240 kapsuliu.idomu kiek kainuoja kitur ;]
O radau aprasyma apie sita preparata tai dalinuos,manau man reik tokio preparato :)]
BCAA (šakotos grandinės amino rūgštys) – yra baltymų sudedamoji dalis. Tai trijų skirtingų amino rūgščių derinys, reikalingas raumenų masei augti, atsistatyti po treniruotės. Šios amino rūgštys sudaro 1/4 mūsų raumenų baltymo, todėl visose jėgos sporto šakose jų vartojimas yra ypač svarbus.

BCAA sudaro trys skirtingos amino rūgštys: valinas, leucinas, izoleucinas. BCAA amino rūgštys priklauso esminėms amino rūgštims, taigi, jų žmogaus organizmas negamina pats.

Fitmax BCAA Pro 4200 - tai stiprios sudėties formulė iš trijų nepakeičiamų amino rugščių L- leucino, L- izoleucino, L- valino. Šios amino rugštys yra vadinamos išsišakojusios grandies (BCAA) amino rugštimis, kurios vaidina kritiškai svarbu vaidmeni raumens atstatyme ir augime. Kiekvienoje Fitmax BCAA PRO 4200 porcijoje (3 tabl.) yra net 4200 mg išsišakojusios grandies (BCAA) amino rūgščių.

Kada būtina vartoti Fitmax BCAA Pro 4200?
Kuomet sunku užsiauginti raumenis;
Po treniruotės jaučiamas raumenų tempimas ir skausmas;
Sumažėja energija;
Raumenys nesugeba atsistatyti po treniruotės.
Kodėl svarbu vartoti Fitmax BCAA Pro 4200?
Raumenys bus apsaugoti nuo nykimo.
Pagreitės atsistatymas po fizinio krūvio.
Sumažės raumenų masės pažeidimo rizika.
Padidės raumenų jėga.

_________________
Velomanai Team


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-27 22:14 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-10 22:54
Pranešimai: 403
as tik dviraciu sezono metu vartoju BCAA, tada kada sportuoju kasdien. vaikstant i sale, bent jau man, uzteko tiesiog suvartojamu baltymu kieki padidinti, kad raumenu neskaudetu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-27 22:19 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-09 20:44
Pranešimai: 1784
Miestas: Kaunas
Stilius: Plentas
Vardas, pavardė: Irmantas
o as valgau daug,bet man nuo kruvio vis skauda raumenis,gal senatve :D] nes juk jau metai,kaip diedukas :D]

_________________
Velomanai Team


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-28 13:44 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-09 19:55
Pranešimai: 472
Miestas: Kaunas
Vardas, pavardė: Jonas Zaveckas
Skausmas skausmui nelygu... jei skauda raisciai, vadinasi pertempi, reikia ktuvi mazinti. Bet siaip, jegos sporto esme - traukyti raumenu skaidulas, kad jas paskui organizmas regeneruotu su papildoma kompensacija (prisitaikant prie padidejusio poreikio). Tas yra zalojimas audiniu kurie turi paskui ataugti. Tai visokie uzdegiminiai procesai savaime suprantami. Amzius cia neturetu ko nors lemti, isskyrus, kad atsistatymas trunka ilgiau ir nieko nepadarysi. Vaistas pagrindinis siuo atveju - ibuprofenas. Jeigu reikia vaistu. Slopina skausma ir padeda sutvarkyti uzdegima.
Pagreitinti atsistatymui reikalinga po treniruotes ivesti i organizma baltymu. Nezinau, ar angliavandeniai yra kritiska jegos sporte po treniruotes (kaip kaip dviraciuose), bet baltymai tikrai reikalingi. Ir speju, geriau greitai isisavinantys (kiek zinau, geriausia isrugu, antroj vietoj kiausiniu baltymai). Naturalus maistas turbut nebus toks efektyvus siuo atveju. Letai isisavinantys baltymai (kazeinas, turbut mesos baltymai) geriau vakare, pries miega. Bet tada ir varskyte labai tinka.
Tos visos amino rugstys turbut gerai is principo, bet asmeniskai as bijociau masiskai jas vartoti. Nezinau, kaip Tau Imri, man tai zmona daug pripasakoja atveju is patikimu saltiniu, kaip jaunimelis, uzsimanes raumenuku daugiau, suvaro savo kepenis per situos preparatus. Kazkas tuose preparatuose su amino rugstim yra negerai. Pacios rugstys tarsi nieko blogo, bet yra dar kazkas tame reikale. Gal cia nuo kokybes priklauso, nezinau. Buna zmoniu kuriem kepenukai pareina ir nuo keletos porciju nereceptiniu vaistu snargliui gydyti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-28 15:32 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-09 20:44
Pranešimai: 1784
Miestas: Kaunas
Stilius: Plentas
Vardas, pavardė: Irmantas
Jonai aš žinau,kad buna jaunimelis padaugina ir po to guli reanimacijoj,bet aš nepirkau preparato kuris augina mase ir raumenis,man vis nuo kruvio skauda raumenis ir šiaip jauciuosi be sveikatos,nes su maistu negaunu tiek reikalingu medžiagu.pieno produktu užvalgius buna šiaip rugštys pakyla.apie šita preparata ir jo naudojima ir atsiliepimus daug vakar domėjaus,tai tik teigiama viskas.nu bus blogai nevartosiu.

_________________
Velomanai Team


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: sveikata
StandartinėParašytas: 2016-01-28 18:59 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-09 19:55
Pranešimai: 472
Miestas: Kaunas
Vardas, pavardė: Jonas Zaveckas
Mano ranka jau irgi irgi biski priedu siekia. Baltymukus po sales darbo, kalciai, magniai... Mastau pameginti L-Carnitina. Kazkada ragavau is smalsumo, blogai nebuvo. Dabar, sakau, gal reikia biski medziagu apytaka pagerinti, sako sirdi stiprina, ir siaip zvalumo priduoda. Kazkaip jau pora savaiciu sale eina kartu su normaliom treniruotem ant dviracio tai silpnoka. Nors pas mane pagrindine negerove yra poilsio trukumas. Reiks kazkaip visais frontais paremti organizma.
Vis prisimenu ir dziaugiuosi, kad apsisprendziau del B distancijos. Kitaip nagus nusigriauzciau. Per pastaruosius pora menesiu tik pora treniruociu gavosi po 2 val... Tai kokia cia baze gaunasi... Kazkaip ir nera to uztikrintumo sedeti ant dviracio kiek tik reikia.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 132 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007